Friday, May 25, 2012

JUst FInished WAtching ''ROoftop PRince''

eceh cam poyo je kan tajok post nih bahse omputih haha okay2... cam tak betol je kan update blog pagi2 buta camnih haha ekceli arituh nak update pasal bende lain... pasal autolike n aku gi taiping... tp disebabkan aku memikirkan sensitiviti member2 aku so aku ta jadi nak post pffttt... k nak tulis cepat n nak tidor... sok pagi nak bangon awal tengok kartun weh haha lame tak tengok kartun mase ari Sabtu n ahad... Mengimbau kenangan lama :P hehe aku baru pas tgk citer nih... first2 cube korang amati gambar nih... gmbr nih pon dah menunjokkan gabungan suasana moden dan tradisional kat korea kan? n maybe korang dah leh agak camne jalan cite drama nih... drama nih pasal sorang putera raja yg tiba2 ade kat mase depan kononnye tuk siasat pasal puteri dia yg kene racun pade hal sbnanye bkn tuh tujuan dia dihantar ke mase depan... dia pegi dengan 3 lagi org pembantu dia... lau pmpuan suke la kot tengok pelakon2 dia hensem == tp yg penting heroin dia ngan pempuan yg jahat tuh lawa gile kot haha :P

ok so pastuh tibe2 seda2 je putera nih dah ade kat mase depan... siyes part nih lawak gile pasal dorang mcm org tak betol je bile ade kat mase depan... dorg ingatkan dorang kene sihir lah pebende lah... seriously aku tak minat sgt tgk drama korea pasal drama dia satu episod sampai satu jam == tp cite nih bjaye menarik perhatian aku lah sbb dia kelakar so tak rase pon cite tuh mcm satu jam... aku rase aku leh abiskan dlm dua tiga ari je nak tengok cite nih hehe n aku minat citer jepon je lolx... tp takleh dinafikan ah aku suke dengar lagu korea... sbb aku suke dengar lagu korea sambil belajar... supaye tak bosan hehe 

basically aku suggest korang tengok citer nih pasal mmg citer nih ade mcm2 emosi... sedih, epi, marah n sume nye... plus cite nih mcm cite detektif sikit lah pasal banyak bende yg bepusing-pusing supaye putera raja tuh dapat selesaikan masalah yg berlaku... n mcm2 bende2 yg complicated yg jadi dlm cite nih... so have fun ya :)

2 comments:

  1. citer best gler...ala2 F4 BOF....tp versi giler2 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh tade lah ala2 BOF tuh pasal dorang nih bkn org kayer sumenyer haha n dorang tak menindas org hoh!!! hehe :P tp best giler lah citer nih hehe :P

      Delete