Saturday, May 12, 2012

Hari Ibu & Reunion Sekolah wuwuwu ~

wuwuwu arinih spesel sangat2 pasal arinih banyak benda yang baik jadi... alhamdulillah syukur nikmat hehe arinih kitorang sanggup hari ibu awal pasal esok kakak aku nak gi Klang... jd kul 11 kakak aku dah ketok pintu suh bangon nak gi beli kek... hoh!!! apsal pulak tgh hari kan nak gi beli... rupenye adik aku nak gi motivasi pulak kul 2... jadi sambut tengah hari jer lah kan hehe dah tuh kitorang pon bsiap lah gi beli ais krim... n mase gi beli tuh... aku ade tipu kakak aku dgn adik aku... pastuh kantoi... 3 kali aku kantoi menipu tengah hari tuh haha aku mmg tak reti nipu lah haha ~_~"

Selamat Hari Ibu. Saya sayangkan ibu sangat-sangat dan juga keluarga saya yang lain.

 dah tuh kitorang pon beli lah Kek Aiskrim... mmg sedap lah perghhh huhu  mak aku pon gembira jer tengok kek tuh hehe walaupun tak lah mahal maner... tapi yg penting kami ikhlas dan itu semua datang daripada hati kami kerana kami amat menyayangi ibu...


ok2 pastuh ptg tuh pulak dlm 2 jam pastuh aku jumpa plak classmates aku... suasana mula2 mmg suram lah pasal ade bende yg menyakitkan ati aku sblm aku gi jumpa dorang... haish mls jer nak citer kat sini tp kuang ajas punye budak haha teringat jer aku grrr ~_~" syok lah jumpa kawan2 aku semua... tp yg tak syoknyer pasal kejap sangat kitorang jumpa hurm sob3 T_T n lagi satu aku terpijak kasut member aku sampai putus... urm kesian dia... masa kat u pon aku ada terpijak kasut sorang budak perempuan nih sampai putus haha sian dia... apa lah nasib aku kan wuwuwu huhu tapi apa2 pun bersyukur lah hehe sebab dapat jumpa dorang semua huhu alhamdulillah hehe :) :D :P Assalamualaikum...






No comments:

Post a Comment