Saturday, April 28, 2012

Happy Birthday To ME!!!

hoho syukur alhamdulillah arinih genapnyer umor aku 19 tahun... yeayyy hehe n nak raser cam sadis plus kecewa pon ader gak knp lah tarikh lahir aku digunakan tuk diadakan perhimpunan bersih kan... urm but malas lah nak fikir pasal benda nih... aku pon tatau sangat pasal benda nih... so baik aku diam-diam jer kan hehe ok2... arinih kul 7.30 kot aku bangon haha sembahyang Subuh ok... cam korang pon tak biasa tidur balik pas sembahyang subuh kan haha standard lah ngantok errr zzz == ok2... arinih aku bebas tuk mkn aper2 jer... takder kontrol2 haha ari sabtu mmg ari bebas makanan bagi aku hoho :P so aku bangon arinih prepare lah nak lepak2 ngan budak2 sekolah aku... lamer dah tak jumpa dorang kan... tak ramai pon... dalam 4 orang jer pasal yg lain kejer lah bz n ader plan lain lah... ari Sabtu kan... masing2 nak bercuti hehe so kitorang gi kenduri abang kepada cikgu kitorang n then gi lepak2 kat pantai...


yg tak syok nyer plak maser lepak2 kat pantai nih boyfriend member aku kol2 pasal marah kuar ngan org lain hurm ok dia marah pasal kuar ngan aku lah haha aku faham gak perasaan dia... lau aku kat tempat dia pon aku marah gak... but it's ok lah... benda dah settle n kitorang pon dah bincang elok-elok td n dah bermaaf-maafan... so everything's fine now lah hehe but agak spoil mood kitorang nak lepak2 lah haha but yg penting masalah dah settle kan hehe ok... pastuh kitorang dok lah mkn ABC member aku belanjer hoho errr asalnyer dia tak plan nak belanjer... pastuh dia ckp kitorang lambat sgt bayar so dia pon bayarkan haha baik tol dia sob3 T_T wuwuwu n arinih member aku tuh diam semacam jer... aku ngan yg lain pon pelik haha but maybe dia malas nak cakap kot so kitorang bertiga jer lah yg gelak sakan haha :P

pastuh abis tuh aku pon tidor petang jap kat rumah... errr aku mmg tak suka tidor petang pasal kang aku rase cam nyesal jer tidor tatau naper haha maybe sbb aku rase aku leh wat benda lain kot kalau aku tak tidur tuh hehe but aku tidur tadi pon tak selesa pasal panas so badan aku pon berpeluh jer manjang adeh ~_~" tp tak selesa2 pon smpi 2 jam gak tidor kan haha n then sedar2 jer ayah aku cakap malam kang baru mkn kek aper sumer... aku pon excited lah kan hoho


pastuh mak aku pon balik rumah sambil membawa kek ice cream aku wuwuwu mmg sedap giler lah huhu mekasih mak abah... pastuh ayah aku pon cakap ''hah aizat... tgk mak dgn abah sanggop belikan sumer nih... malam nih gunting rambut ya'' so aku pon terpaksa lah bersetuju sob3 T_T haha redha jer lah kan... nak wat camner hehe :P 


hoho sumpah sedap giler... try lah k

Assalamualaikum :) :D :P

No comments:

Post a Comment