Friday, April 27, 2012

Result Final Test Sem 2

ok tah naper tah gambar nih tak clear... pada hal file dia ok jer... bila nak masukkan kat blog nih baru dia jadi camnih...


Alhamdulillah akhirnya dpt gak result test arituh... haha mmg serammm giler aw3 haha gedik plak kan... ok alhamdulillah lah aku dapat pointer 4.00... tak sangker gak... pasal mcm2 yg jadi maser test arituh haha lagi2 aku dok luar kan... tak dok kat kolej... so mak dgn ayah aku expect something lah drpd aku kan since aku yg beriya-iya nak duk kat luar n tanak duk kat kolej dah kan walaupun aku dpt... n mak aku cakap kalau aku tak dpt 4.00 mak aku tanak maafkan aku haha lg lah aku takot kan... so aku jaga lah carried mark aku betol2 pasal tuh jer caranya aku rasa nak pastikan markah tinggi... insyaALLAH...


n lagi2 mase test plak mcm2 benda yg jadi... mase test CTU sumpah susah giler oh... aku bacer soklan pon tak paham... jawapan sumer lebih kurang samer jer... dah tuh dlm 20 soalan kot aku pilih jawapan 'D'... soklan ader dlm 50 soalan jer kot tuk objektif... dah tuh tanyer org lain dorg kater dorg punyer tak byk pon D... lagi lah serammm kannn... dah lah aku bacer buku pon cam nak tak nak jer... tak paham aku bacer haha tapi alhamdulillah lah ok gak...


maser test MKT pulak lg ah... aku tetundok jer dok jawab soklan tuh... aku tak igt main point yg aku patot bubuh haha so aku banyak entam jer... seriously mmg susah giler lah... classmates aku pon ckp yg dorang nampak aku cam takleh jawab jer maser test tuh haha smpi ader satu soalan tuh aku tak igt main point dia pastuh aku igt explaination dia jer... so aku pon tulis ''I don't know what the name is, but it is about bla3'' haha mmg gilak ah haha :P


n yg pnting aper pon yg kita wat aku rasa kita kena ada azam... n aku amik contoh akak aku jer... eventhough masa SPM dia tak lah dapat sumer A tp bila masuk Universiti dia belajar n buat betul2... dapat 3.9+++... so watever it is kita kena lah letakkan aim yg tinggi ok :) bkn aku nak berlagak tulis post nih but sajer nak share... Assalamualaikum :) :D :P





No comments:

Post a Comment