Saturday, April 21, 2012

REVIEW DRAMA PROTECT THE BOSS & TIPS JAGA KULIT

ayat klishe lah kan... lamer dah tak update blog... betol lah... serious kot genap sebulan aku tak update blog lolx... daaa... ok sbnanyer aku slalu jer nak update blog aku nih tp tiap kali ader jer idea nak update blog nih kemalasan pasti muncul sekali... ok arinih aku nak update pasal citer Korea yg aku baru pas tgk... tajok dia Protect The Boss...


  
msti korang piker kn apsal aku lambat sgt tgk citer nih? ok aku tak suker tgk drama yg still running means tak habis lagi lah... aku suka tgk drama yg dah habis so aku tayah lh nk tertunggu2 episod dia yg seterusnya n then lupa pulak terus kan? hehe gitu lah dia... n biasanya aku tengok cerita jepun but drama korea yg nih mmg best... dia banyak sense of humour plus kalau dah ada elemen2 suspens pon dia akan kaver balik dgn jalan cerita yg lawak n leh mencuit hati penonton... cerita nih pasal sorang pempuan nih yg dilantik jd setiausaha sorang Pengarah yg perangai dia mmg cam budak2 giler lah but cute haha aku sbnanyer pon suker tgk org dah besar tp pangai cam budak2 nih pasal aku rasa pangai macam budak2 tak semestinya tak matang... it makes someone look adorable kot haha tuh pade pendapat aku lah... n then paham2 lah kan... jatuh cinta... n yg plg bestnye bapak pengarah nih punye lah sporting kan n pangai dia pon ader cam budak2 gak tuh yg wat citer nih kelakar giler tuh haha 

sng citer drama nih tak gagal lah untuk membuatkan aku stick tengok cerita ni untuk tempoh 3 atau 4 hari kot... tah tak ingat lah haha drama korea kan panjang sampai satu jam n kadang2 aku raser banyak adegan yg tak perlu pon tuh lah yg pasal punca sebabnyer aku lg suker tgk drama jepun...


SKANG AKU NAK BAGI TIPS JAGA KULIT KALAU2 ADE LUKA PLAK...

 Ok korg tau kan Bio Oil? Honestly produk nih mmg berkesan gila kalau korang ade parot even yg dah lame... slain tuh produk nih gak berguna untuk hilangkan stretched mark, n sape2 yg nak ade kulit yg licin, halus dan mulus tuh elok lah gak guna produk nih ya haha... aku try ilang lah tp tengok lah depends pada sesetengah orang maybe ade yg boleh n maybe ade yg tak boleh... aku nih jenis yg suka picit jerawat... so kalau dah picit tuh msti lah ade bekas kan but aku kisah ape kan haha sbb kan ade Bio Oil... ecehhh haha takleh blah yer errr ~_~" care guna dia korang sapu dalam bentuk bulatan sampai kulit tuh sekata kat bahagian kulit korang... n aku pun sblm nih ade melecur kat kaki pasal kene ekzos motor... letak dalam seminggu lebih alhamdulillah leh kater tak nampak dah bekas dia tuh pasal aku malas nak sapu haha tak konsisten but kalau aku sapu betul2 aku raser lagi cepat tuh hilang hehe so selamat mencuba lah ya... Assalamualaikum :) :D :P

No comments:

Post a Comment