Sunday, January 3, 2010

lalala



babak 1.
pacik tua berbadan besar. perot buncit . berat lebih kurang 150 kg tgh duduk dpan ktm ipoh. so aku dtg tuk sembang2 ngan die.
-salam pacik watpe kat sini?

-saje tunggu awk
-hah? tade maknenye. pacik watpe kat sini.
-tade pe. saje rehat2.
-oh.. nape pacik tak balek rumah. anak bini pacik ka
t mane?
-dorg sume ade kat rumah. kalau dorg tade bleh pacik bawak awk balek
-ooo yeke. k la. sy nak carik kwn sy jap bye(geli tahap sawan)



babak 2.
k yg ni tade dialog la. hehe juz nak gitau. aku gi ipoh ngan si emi boyot. tido rumah wan. emi balek sabtu. aku balek ahad. sbb emi gdik ta saba nak balek2 kn. so ahad tu pas wan gi dating ngan salah sorg bakal kekasih die hua3 kat tesco. malam tu die balek bawak mknan doh! terharu aku! hehe pagi tu die bawak nasi lmak. sdap. pastu ktorang sembang ar mlm2 tu kn. pastu aku gitau die nak jalan2 pusing ipoh. so pagi kul 1 tu ktorang ronda ar ipoh. aku mmg suka jalan2 time mlm so pasni sape2 yg jmpe aku sile la bwk aku jln2 time mlm k naek moto hehe baru bez. pastu die banje makan lagi. haishh. gmok ah. pastu pusing2 jpgi balek rumah. ktorang lepak sembang2 smpi kul 6 pagi. pastu tido. aku bangon kol 9. tlupe subuh. qada' jela hehe wan bangon kol 10.30 pastu gi breakfast la kononnye padehal da tengah ari da. pastu ktorang gi gua sbb otw gi ipoh sblom tu aku nmpk byk bukit batu2 cantek. so saje ar aku ajak wat gi jln2. pastu ktorang balek rumah jap tunggu nak balek je la. pastu nak gi balek ar. gi stesyen bas. tibe2 ujan. bape jam tpakse dok tepi jalan da la rumah wan tu jaoh ngan stesyen bas. smpi je sane wan kate die takleh lame sbb nak jmpe kekasih die di atas tu eceh. da janji nak jmpe ar kononnye kn. aku bace msj haha bile tanye tak ngaku. da kantoi pon tak ngaku gak. adoi. so aku tinggal la sorg2. dok tanpa arah tujuan dan teman. hurm sdih giler






No comments:

Post a Comment