Friday, February 4, 2011

CintA Lag|?


hurm aku raser korg pon msti da bosn kn asek2 tajok cinta jer huhu well nk wat camner..da aku ni gatal yer tak? haha tpi sbnanyer aku pon kadang2 tefiker knapa kita perlukan cinta..yelah mksod aku tuk budak2 mcm aku ni..skdar pmuas nafsu? n aku kdng2 bnci ngn prsaan jtoh cinta ni sbb prsaan ni menyeksa baten woh!

KERINDUAN YANG TERAMAT BANGETTTTTTTTTTTT BEBEH!

LAGI2 BILA CINTA TAK DIBALAS!!!!!!! WAWAWA LAGI CAM NAK TETTTT JER

LGI2 SKANG NI BRAT AKU DA NAEK 5 KG! WOOHHH!

yerlah nseb org2 tak ensem mcm aku ni kn.. isk3 sades :'( dan aku xreti sgt wat kapel aku yg di sabah tu epi..mgkin aku bkn yg tbaek tok dia.. aku tau aku bkn baek punyer mcm dafi tu :'(

yelah but kita kna lah teruskn idop kan.. hurm.. k lah nk wat camner.. sbgi hadiah tuk korg tatap lah wajah aku yg xbrapa nk ensem ni :( aiseyhh mrendah diri HAHA

kacak tak? haha

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. lau ckp pasal cinte sampai beruban pon x abes.hoho

    ReplyDelete