Monday, January 31, 2011

NEW post RasM| stlah 4 bulan wat habuk



AKhirnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! hehe aw3 haha sound effect sket..ekceli bebeh..lma giler dh tak menghapdet..bkn psl aper.. lgipon blog aku nih xla femes maner pon kn4! hehe aku berazam! nk kurgkn tulis psal cinta! boring kot huhu aku nk lbih bykkn tulis psl isu smasa..wahhh mntang2 da abes spm kan..da tua sket hehe so matang sket la nk tuli
s psl isu smasa plak..

ekceli aku traser nk hapdet blog ni pon pas aku bca blog kwn aku yg sgt gdik uh ~_~" nma dirahsiakn hehe

aw3 tegedik sudah


ekceli rindu giler kat kengkwn aku isk3 :'( dh abes skola ni rsa sdih la plak..skali skala dpt jmpa dorg..teserempak ngn dorg rsa epi giler oh! wuwuwu
kalian sentiasa di hatiku :) :*
okey gmbr2 kat tpi tu gmbr cikgu2 tpi ada yg tak dpt hadir..n gmbr dak laki seksi bwh tu gmbr tmbhn sbb dia takder msa sesi begamba kelas k haha anyway dia genius! number stu in class woh!

3 comments:

  1. akhirya~ bejanggut aku tunggu.. kau update jugak~

    ReplyDelete
  2. haha ko tunggu ker weh? alar updet short story jer.takleh panggel novel lgi ni haha

    ReplyDelete