Tuesday, June 8, 2010

byknye KEM!


first skali nak ckp. name aku aizat hehe ok2... enough kot. kang aku knalkn diri kat post laen. ok first.. ari isnin lpas ade seminar bm kat sungai besar ni. wahhh mmg sangat ta bez mule2 cikgu tu haha aku glak skali je kot.. lpas rehat baru die bez sket.. daripada pandangan aku, ckgu ni mmg pminat adira af8 tu haha sbb asyik2 pasang lagu 'ku ada kamu' yg adira nynyi tu. die kate lirik die bmakne. siap suh ktorang salen lagi tuh! lbih 5 kali die maenkn lagu tu! haha ok la.. ptg cikgu len plak ajar paper karangan. so ditakdirkn aku duk
ngan kwn2 rapat mse skola rndah tp dorg geng skola mnengah laen la. so aku xrot sgt dah ngan dorg. lagi pon aku tade mud time tu cuz pagi2 da kene pakse gi kem yg mahal tu! hohoho pastu aku start sembang2 ngan dorg n rapat balek cam dulu haha bez la.. dorg pon cite la psl satu kem ni .. pagi tu da start smpi slase. waaa tp dorg kate dorg pegi ptg.. leh ke? dorg kate leh s
o aku pon ikot jela. aku bosan gak! da lame xgi kem hehe so aku pon ajak la sorg dak ni.. die pon stuju.. so aku pon ngan die n kwn lagi sorg gi sabak(15 minit uh jaohnye) nak tanye pasal register. die kate dtg je ptg.. n dorg akn uruskn. so ok la. pastu bile da abes sminar aku gitau la dak yg nak gi ngan aku tu...

'wei jgn lupe taw kang. aku
amek ko'
'aku x jadi pgi la.. mls. lagipon kan da ade sminar ni'

wah tesentap plak kan hehe ta kesah la.. tp at least tetap la pendirian sket! hoh! mmg bengang giler la time tu! yela aku da epi2 je nak gi ngan die kn.. tibe2 cancel mse lagi sejam nak pegi. dgn muke tade prasaan plak tu! hoh! sumpah bengang giler time tu. ikot
ati nk je blasah die. tpi pike la kan.. da mmg pangai die camtu. blur n tak tetap pendirian. da byk kali gak tego.. die slalu tnye nape org kate die blur la.. tak rap
t ngan die la.. n aku da jwb soaln yg same byk kali. tapi pangai die tak ubah gak.. so tape la.. lagipon die dh byk tlg aku.. so aku pon juz wat tatau n pcaye sume ni msti ade hikmahnye kn.. so ptg tu gi la.. da la tunggu member2 skola rendah tu lame giler.. last2 dpt tau dorg da smpi dulu! waaaa berasap giler! hoh!
pape pon ni la lambang kem tu.. free woo! dok resort plak tu!
ade tv! haha bez giler
n so.. aku pon smpi n tibe.. smpi2 je org da nak makan dah.. so ktorang bratur la.. tbe2 dgr akak yg bagi makanan tu marah2 dak pmpuan haha sian tol.. tkjot aku..garang giler akak tu! haha tp aku bodek2 ar akak tu kn.. akak tu pon ckp bek2 lmbot2 ngan aku... pstu abes ckp aku pon bagi salam untuk mengambil ati die hehe pastu member aku lak amek mknan.. pastu akak tu marah 'ni knape ambek byk ni! jgn tamak!' haha sian die.. kwn2 yg len pon kene.. tu ar xpandai bodek :P dorg kate kalo ikot ati nak je balek rumah balek
haha siot..

dipendekkn cite masok la ke bilik.. waaaaa epinye! haha tido otelll da la pecume.. selesa plak tu haha skema tol ayat.. satu bilek patotnye 4 org. tp bilek aku 3 org je. sbb lg sorg nak gi bilek len.. so aku sbilik ngan dak asha'ari ngan anas.. haaa anas ni mmg giler! mlm tu die pakai deodoran(ubat ktiak tu kan) pastu die ckp kat aku
'syg nanti jgn jilat2 ktiak abg lak taw hahaha'

SO aku pon duduk termangu dan pike apebende lawak la die wat ni kan. pastu aku sepak die skali.. amek die haha.. n mlm tu aktivitinye nanges2 la.. cam bese.. aku tekup muke pakai tgn an.. pastu abg tu gi amek gamba haha aku ckp dlm ati 'cpat la sket amek gamba.. ltih posing ni' haha siot je... org ngah bersedihan gi amek gambar lak.. pastu aku suh abg tu delete mase sesi berpeluk pelukan haha so mlm tu mmg tdo lambat la wawawa layan si anas ngan asha'ari yg otak mmg sah tak centre tu kn.. sembang giler2.. pastu siap kuar sbb da n
ak gastrik haha gi bli makanan.. bli la maggie cup tige. roti besa ngan mineral water botol besa.. so mlm tu ktorang mkn ngan dahsatnye kat bilek! haha bawak mknn masok bilek la.. so pas mlantak aku pon kutip duet2 utang dorg yg pakai duet aku tadi. n aku pon bce doa tdo...pastu tdo.. tp si anas ni ta jadi tdo lak sbb cite UPIK ABU DAN LAURA tetibe ade kat tv haha sanggop die bjage tu tgk cite tu.. pastu nyanyi2 lagi.. u say aku, sperti barbieeee aw3 byk la die nye barbie2.. cam vavi je haha so aku pon tido

TETIBE AKU TJAGE.. PASTU AKU SDAR2 DAK ANAS NI SDAP JE BARING ATAS TGN AKU SMBEL TGK TV. AKU WAT BODO JE.. PASTU BANGON LAGI SKALI TANGAN AKU DA ADE KAT CELAH KETIAK DIE DAH! WAAA
DIE TIDO HAHA TAK SNGAJE KOT.. LAST2 AKU TJAGE LAGI TGN KTORANG DA BSATU! HAHA TAU KAN.. YG CELAH2 JARI TU BEGABUNG.. MELETUP AH! HAHA MMG SIOT TOL.. GLI AKU! HAHA TP AKU WAT BODO JE CUZ TA LARAT. LTIH SGT.. AKU NI MMG JNIS YG XLEH TDO KALO TADE BANTAL PLOK. SO ANAS YG DOK SBLAH AKU TU ABES LA JD MANGSE AKU KENE PLOK HAHA TP MMG TALEH BLA TGK MUKE DIE.. MCM MUKE ADIK AKU PLAK HAHA PASTU SORE MCM SORE SORG DAK TU.. ERGHHHH OTAK PLA
K MCM ORG GILA :p

jd esoknye pon ktorang bangon qiamullail.. pastu pagi2 tu snam abg ngan akak faci ngamok2 lagi.. seram i aw3 haha mmg aku pon plik la dorg marah2 kn.. pastu ade aktiviti dbat2... pastu sembang2.. abes.. waa mmg kjap. kalo leh nak slame lamenye gitu haha boleh? so aku pon balek n tido smpi kul 6 ptg ~_~" solat asar pon lambat lalala.. tamat daaa
eh2 lom tamat! pastu ade kem add math plak 4 ari kat sm sains teluk intan. ni muke cikgunye.. cun tak? haha





No comments:

Post a Comment