Tuesday, November 24, 2009

aku dan JAMBAN

ngapain aku nulis tajuknya gini dong. aiseymen. bibik indon da cuti so aku tpkse la jadi bibik kat rumah ni. da terbiasa cakap indon ngan bibik dulu smpi bapak aku pon marah asyik sbot ngapain ngapain tak abes2 haha. citenye camni. pagi tadi aku bangon la kol 6.30. eceh. awal ni. pastu tak tido dah! besenye tido balek smpi kol 1 petang paling cpat. tapi aku teringat nak gi rumah member aku bawak die gi joging. mlm tu pulak aku tido kol 5 pagi! hah cube bayangkn! pe aku wat mlm2 smpi tido lmbt tu. men game digimon la. digimetal up! haha pastu kol 4 aku kuar la. nak carik rumah sorg budak ni kat blakang stadium. hanya berpandukn nombor plate motor die. tapi tak jumpe2 da lah gelap kn. tibe2 aku terjumpa satu jalan mati. weee... dalam kegalapan tu. aku keseorangan pada jam 4 pagi.. dahsat tol. tibe2 aku dgr bunyi lembu mengembu, terus aku cabot! pastu aku balek tido.k2 sambong cite balek pasal jamban hehe

ni la arif. kat luar die lagi ensem kot


pagi tu aku gi joging ngan member aku, arif namenye. pas joging die tlg aku carik rumah org tu di siang ari. die mmg seorang kwn yg sjati wok! tapi malangnye ngan die pon aku tak jmpe gak rumah dak tu. isk3 ni yg sdih ni. tak jmpe2 pon rumah die pon. pastu aku give up. aku pon gi balek rumah mandi2. pastu anta arif ni balek. tengah ari tu bapak die ajak kitorang gi makan .
rezeki beb! tup2 gi kedai mamak je haha syukor la dapat gak makang, bak kate org ganu hehe



aku pon oder la tosai dan air limau nipis
. perghh! meleleh air mata mkn tosai tu! kuah die bapak pedas. aku benci makanan pdas2 ni. bukan la benci tapi masalahnye aku tak tahan pdas. sbnanye aku nak la mintak bende yg mahal2 kan tapi da la aku mengarapkn org banje aku so aku order je la yg sdap tinge die denga. maksodnye yg murah2 la

air kedai mamak tu takde la scantik ni hehe



tosai!

pastu aku pon gi balek rumah arip. maen ps smpi kol 3. pastu aku anta die tusyen. dah die gi tusyen tu aku lepak la ps nak singgah jamban jap. di sini la sengsaranya bermula! sumenye terjadi selepas aku KENCING .

sexy tak i kencing hua3

Tiba2 ade sekumpulan dak pempuan ni pandang aku sambil glak2. aku ingat ape la kn. pastu aku cek poket. tgk2 poket aku kosong! adeyh! mmg la. aku gi balek kat jamban tu pastu selokkn tangan dlm lobang jamban tu! teramat la wangi baunye. aku korek dlm2 smpi tersentuh dasarnye. smmangnye aku leh rasa bahagian bwh2 tu cam ada rumpai2 sket. taik tak hadam kot haha mase tu ingatkn nak je maki2. tapi bile teringat kat Tuhan, ecehhhh.. dak alim la katekan haha.... aku cuba relaxkn diri. aku gi balek ik
ot jln tmpt2 aku lalu tadi. pastu sampai la ke rumah arif. da sampai rumah die aku terus masok tanpa mintak izin.takde adab dan tatasusila tol dak pasan nih! akhirnye aku jumpe dompet aku bawah kusi haha tu la akibatnye kalo slambe je baring2 kat rumah org siap menggeliat lagi. pastu men ps tu wat cam harta sndiri! ish pape pon aku bersyukur sgt da jmpe dompet ni. sbb ada byk barang2 penting. contohnye surat cinta, gambar aku, dan juga kertas conteng haha k la. thx kat family arif gak sbb slalu ajak aku dtg rumah dorg.


hey jamban2.. nyusahkn aku tol

1 comment:

  1. HAHAHAHAHAH! Citer hang nak Boom boom je ohh! haha :D Btw, pengalaman yang hebat dok korek2 jamban tu. haha :D

    ReplyDelete