Monday, October 19, 2009

aku kecewa lagi. cam bese lar

aku pon tak tau nape aku ltak pic ni haha


269 km aku bawak moto tadi smate mate nak pujok die balek kat aku. smlm aku clash ngan M. dulu kitorang epi. smpi la satu ari aku anta voice sms kat die. aku ckp aku rindu kat die. aku igt die yg dgr sbb operator tu kate die da dengar. rupenye akak die yg angkt. smnjk tu aku mule fiker nak clash ngan die. akak die ta suke ktorang kapel. akak die ugut nak bagitau mak die. die pandai2 kaver la. tapi akhirnya name aku gak yg buruk smpi aku da ta bleh nak jejak kaki kat rumah die mcm sblom ni. dari situ aku fike nak clash je ngan die sbb aku tanak akak die tau dan life family die hancur. aku tanak die malu dpan kluarge die slamenye. jadi aku plan jumaat due mnggu lpas nk jmpe mintak putus. tapi die ta datang. pastu aku ta jadi clash. ahad kitorang jmpe aku wat cam tade pape yg jadi. sblom tu aku ta kesah die tak msj aku. tapi smnjk pristiwa tu aku jadi len mcm. aku jd cam nak gile kalo die tanak msj aku. ari jmaat lpas aku tido rumh helmi. pastu aku yg byk idea ni tefike nak jmpe M. nak pulangkn cincin die dan mintak putus pada ari sabtu pagi sblom die gi klas ict. aku nek moto ngan emi. emi baek ngan aku. die byk tlg aku dan die ta pnah merungut. nek moto tapi byk stop so smpi dalam satu jam. aku jmpe die igtkn nak pulang cincin die dmi kbaikan kitorang.. mcm yg die ckp smlm. die mintak putus mlm tadi dmi kbaikn ktorang. tapi bile pagi smlm aku tgk muke die aku jadi sdih. jadi mcm nak nanges. aku cpat nanges. so aku ckp tade pape. saje nk jmpe. bende yg nk bg tu tlupe bawak. pastu mlm smlm die mntk clash sbb nmpk aku tulis bende bkn2 kat status kat ms. aku jadi sdih sgt. sbb aku da byk kali fike nak mintak putus tapi aku batalkn niat aku tu. tapi die sanggop buat keputusn camtu. die siap kate muktamad lagi. bangon tido pagi tadi aku teros rase laen. aku rase sunyi sgt. aku wat kputusn nak jmpe die. mse da smpi simpang nak ke lumut aku msj die ckp on the way gi kg gajah. da nak smpi da. die ckp tayah dtg. die tanak jmpe aku. die ckp jgn wat die marah. aku saba je mase tu. aku sdih. tpi aku truskn gak. aku tnggu smpi lpas zohor. pastu aku wat kputusn grak tluk intan g jmpe emi jap. emi leh tolong aku sbb mase tu batery aku da kong. lagipon kalau nak g rumah die takot nanti kakak die nmpk aku plak abes mampos die. aku jmpe emi kat rmh die. pastu ktorang parking moto die kat giant. then aku naek moto ngan die ke rumah M. dalam 30 minit smpi. dari rumah aku ke rumah M satu jam 30 minit. aku ke teluk intan dari situ 30 minit. patah balek ke kampong gajah 30 minit. pastu anta emi balek ke teluk intan 30 minit. balek ke rumah dari teluk intan 30 minit. pastu smpi dpan rumah die emi plak bwk moto. aku nyorok. die panggel M. die pujok M. Die kate kat emi, die ksian kat emi je bkn ksian kat aku. bile emi gitau aku bende tu mmg ar aku kcewa. kcewa sgt. terkesima. pastu ktorang tunggu kat masjid. lame. die lmbt sgt. jadi ktorang bediri kat tepi jln ala2 model. hak3. ramai awek naek motor pastu pusing kpale pandang ktorang haha aku ngan emi pakai spek itam. pastu pki baju ala2 eskimo. ye la nek moto jaoh kn. first time plak tu. pastu M datang. die ckp kat aku lime minit je. aku terluka lagi. tak sangka die ckp camtu kat aku. pastu aku tanye die. betol ke tanak dah. die kate die da wat kputusan. aku tangglkn cincin pastu bagi kat die. pastu aku ngan emi bla. aku bawak moto cam org giler time tu. aku nanges2 mase kat ats moto. aku jerit2! sume org pandang! aku bwk lebih 100 km sejam mase kat traffic light. mase tu pnoh lagi ngan kndraan yg baru nak grak lampu ijau. aku siap pintas sorg mamat bwk moto besar ni laju2. die pandang slack. patu aku siap honk die lagi. aku jerit2 dpan sume org. emi malu la. emi marah aku suh btnang. mase tu aku da jadi gile tak menentu dah. aku jerit skuat ati. aku nanges puas2. aku jerit name die. emi kate watpe nak igt kat org camtu . lupkn die je. die tu bodo,pukimak, tak guna. ntah nape aku nak stujukn pe yg die ckp tu aku ta sanggop. aku marah emi time tu gak. mulot emi mmg cam sial. die ckp je tapi dia ta maksodkn pon. die pon suke gak kat M die ckp pasni leh lar die ngorat si M tu plak. byk cantik muke die. alhamdulillah la tak accident je. mase nak balek tu plak tibe2 ujan. ktorang stop kat surau pastu sambong pjlnn. lepak teluk intan jap sambel teringat kat die. last2 balek rumah kul 7.30 baru smpi. mak da marah ckp abh da report polis sbb lmbt balek. ati aku betol2 sdih. aku da memandu sjaoh 269 km. demi jmpe die. aku igt die akn hargai. tapi takpela. ati ni redha.














ni la gambar si emi mulot laser tu. thx emi. ko baek ngan aku. syg kat ko








1 comment: