Saturday, November 26, 2011

Result FinAl Test Arituh, Kolej, RumAh SewA

hoho *start nk poyo dah nih* okay2... first of all, mula2 rmi yg tnyer aku psl result aku tp aku tak lah gitau sumer org pasal aku tak suker kecoh2 n nk tnggu ader mood post kat blog nih jer lah gitau eh hoho okay aku dpt 3.96 T_T rugi kn... mmg lah bersyukur tp siot kot Kokorikulum leh dpt B+... pelik gak pasal classmates aku yg lain rmi jer dpt A!!! hoh!!! xper lah...syuko jer lah kn hoho psnih ader yg nk cop aku poyo lah nih??? dh bila aku xgitau ckp aku nih blagak... dh aku g
itau nk ckp aku nih poyo pulak???maner manners ko beb???!!! biar lah mulot manusia kn hoho bkn nyer aku leh tutop pon == ~_~" ~_~ okayh nih lah result aku...


okay tuh pasal result eh... skang nih pasal kolej plak... okay aku dpt dok kolej... kalau korg bacer post
yg sblm nih korg akn fhm lah betapa susahnya nk dpt kolej kat tmpt aku tuh sbb kekurangan ruang...
n skang nih aku dok kolej n rumah sewa dlm masa yg sama sekali haha ayat cam budak tadika ~_~" tp ader gak lah org2 yg mcm kater aku nih tamak lah aper lah... okay, aku xmoh lah gadoh2 sbb benda nih... tuh lah namanya rezeki... aku bkn xnk dok kolej n aku bknnyer x bersyukur... aku dok dua2 atas faktor2 tertentu yg xperlu lah aku nk cerita kat sini kn??? so blh tak tlg fhm perasaan org??? tayah lar nk dok ngater blkng2... sia2 jer kang dpt dosa free hoho lg pon kad aktiviti aku arituh penuh... siap tmbh2 kertas lg tuk dptkn cop... that's y senior, n sumer pihak dh ckp kalau nk dok kolej kena lah aktif tuk dptkn cop... nih bila dah tak dpt kolej kn susah... that's y kita kena usaha untuk dapatkan sesuatu okay :)... n pasal kolej maser tuh... camnih citernyer... maser tuh mmg lah aku nk sgt dok kolej n mls nk dok umah sewa...



TAPI...



hah tapinyer kn... tiber2 housemates aku kat kolej jmpa plak umah yg lawa giler vavengs... xkn lah aku nk lepaskn pulak kan??? rugi kowt... mcm lah dorg leh save tmpt tuk aku next sem nyer... letih kitorang carik rumah tp yg jmpa semuanya kurg memuaskan hati sikit lah n jauh... ni dah jumpa yg selesa nih nak gak lah merasa dok rumah lawa... plus ader plak mslh2 yg mendatang bila nk habis sem 1 dulu... so agak mls lah nk dok kolej camtuh kn... kalau korg jd aku pon korg akn wat benda yg samer gak lah... cap jari lah weh... so please lah sblm korg nk judge org tuh, selidik dulu cerita yg sbnr drpd tuan badan... tayah nk mengata... cer kalau org mengater korg tau plak korg sakit ati siap post2 kat
status kat fb lg lah twitter lah dok mengater2 org itu ini bagai... so please eh respek keputusan org lain... sorry lah kalau ada salah dan silap di sepanjang coretan kali ini hoho mmg sajer nk tulis skema2 pon... xder mood... bwh nih lah gmbr rumah aku pada pandangan waktu malam... cer fikir sendiri lah kalau korang ada peluang korang nk tak lepaskan dok kat rumah nih seandainya situasi korang sama macam aku??? thank you... thanks yeah :) :D :P


No comments:

Post a Comment