Wednesday, September 15, 2010




blog da berhabok!



tadi aku ckp ngan die..berjam jugak..smpi aku pegi ke kdai topup 10 hengget.. tak pnah aku buat mcm ni sblom ni..kali ni aku da tak sanggop nk lpaskn org yang aku syg.. sblom ni da byk kali aku bkorban.. aku tau die tak jahat hurm.. aku mmg marah giler tadi. mcm2 aku maki die..tapi die ckp baek je ngan aku.. yelah sume ni mmg ade salah aku..ade salah die.. bile mule2 hati masing2 da suke tapi malu..bile die da ade yg laen baru nak luahkn smua.. pdih bile die ckp 'aku cintakan die' & 'aku cintakan kau' .. aku mnanges spnjg ckp dgn die tapi aku kaver jugak.. rasenye die boleh dgr.. msti la.. da aku srottt sretttt sdut hingus.. xpnah brani2 aku menegakkn cinta aku mcm ni..sblom2 ni tak pnah aku brani lantang bersuara.. tapi aku btol2 nak pertahankn die.. bukan aku anggap die hak aku cume aku tak sanggup nak khilangan die.. aku da bayangkn sgalenye bersama dia. aku bygkn tuk hidup dengan die.. kalau boleh nak kawen dengan die hurm ptame kali aku tgk die aku da mula jatoh hati. aku da terfikir nak bersame dengan dia. kalau la die tau mcm mane prasaan aku kat die.. bile aku ckp kat die aku benci die sbnarnye aku syg kat die.. aku cinta kat die.. bile aku ckp kat die aku tanak maafkn die tapi dalam hati aku tak boleh wat pape slain maafkn die.. bile aku ckp setan kat die aku trase aku la sbnarnye setan.. bile aku ckp die bangang aku terasa bengang.. nyanyi lagu akim kang haaaaaaaaaa hehe.. aku tanak kehilangan lawak jenaka dia. dia tak pernah buat aku bosan.. aku tak pernah rasa mcm ni bila msj dgn org lain.. biasenye aku tepikir nak ckp ape dgn org tapi bile dgn die die petah berkata2..mungkin ini tandanya mulut sang buaya yang tidak setia.. pelik kan? die cemburu bile tgk status relationship aku yg maen2.. haish mnangis2 aku stiap kali die ckp aku da ade org laen.. pade hal dalam hati aku.. dia jela yg bertakhta.. selain ALLAH.. bila bangon tido aku teringat kat die..sblom ni die slalu msj..tapi skang die da tak msj dah.. die da ade AYG baru.. die pulak B kpd AYG tu.. aku cemburu bile tgk dorg panggel ayg b! benci! meluat pon ade! kalau ikotkan hati mmg aku nak je rasenye koyakkn skrin komputer dorg tuh tapi ape kan daye hurm aku mnysal sbb jatoh cinta.. tapi aku rase gmbira kalau die cinta hanya pada aku je.. budak uia pnah buat dkat aku mcm ni.. die dah byk lukakan hati aku.. aku harapkn yg die ni boleh sembuhkan luka tu tapi hurmm yg ado.. makin menambah dalam lagi luka tu.. aku masih berharap.. aku tak berhenti berharap dan menunggu rakan gelap.. aku menunggu cinta sejati darinya.....













No comments:

Post a Comment