Friday, April 2, 2010

uRgHh MaLuUUUU!

k ni la cikgu aku.. cun x? haha bodek je


k.. first of all.. mntang2 la aku dpt straight A's kan so aku da mls nak study.. leh rase wei! haha maybe kwn2 aku pon pasan.. buku kat tangan tapi keje ngumpat je .. pe la nak jadi kn! truknye aku ni...k aritu teacher bi aku masok.. teacher ktorang ni agak unik la.. die masok2 pastu bende yg die wat tu msti ade kaitan ngan pe yg die nak aja.. so die masok n die pasang la lagu taw... aku pon tak saba.. eceh.. leh la nyanyi skali kan.. tapi die psang due lagu je! pe barang! hohhhh.. hehe so die pon pasang lagu uptown girll... pastu ade la dak2 yg nyanyi.. aku nyanyi sket2 je sbb tatau lirik haha ade dak cine klas ktorang yg tinggi die 1 cm drpd aku!... nyanyi kuat2 tapi lirik melerett je tah ke mana kui3.. so pastu teacher tanye pe prasaan lagu tu.. aku pon ngan banggenye ckp 'flirting'.. btol ar tu.. pastu lagu kdua teacher pasang lagu lame lagi.. tah pe tajok die haha wat bodo je la.. k pastu teacher pon aja la pasal NOVEL THE PEARLgli siot

korg msti taw.. aku bace sparuh je haha sbb mase aku da smangat nak bace tibe2 teacher bagitau ending die!~~ trus ta jadi nk bace la hehe sume ni salah teacher! grr haha sngaje salahkn kat org len.. pade hal mmg mls wawawa so mase klas lagi 20 minit nak abes teacher pon suh la ktorang wat lagu pastu kene nyanyi! wahh bab nyanyi2 ni mmg feveret i la bebeh.. tp slacknye kan.. team aku ni xnk wat lagu! grrr so aku amek la satu lagu omputeh ni pastu claim lagu tu lagu aku.. igtkn xde sape taw.. skali ade dak pmpuan yg taw lagu tu haha so die pon gitau teacher.. sabo jela...

K2.. situasi mase aku ngah nyanyi tu.. aku pegang botol sbg mic.. ngan muke tak konfidennye.. aku bukak mulut.. arghhh! sumbang! haha bkn pe... sgan la.. da 4 tahun xnyanyi dpn org.. last pon mse ari guru kat mrsm dulu.. tp tu da lme.. so aku pn xleh kuarkn sore dan wat sore bodoh2 je haha mmg sumbang giler! so malu la.. sbnanye sore aku ni sdap la gak ann.. tapi tanak tunjok bakat je ecehhh.. so kemaluanku terserlah la.. jgn salah paham ek.. kemaluan tu ikot tatabahasa! haha akhirnye aku la yg malu... tamattttttttttakhirnye sume org jatoh cinta ngan sore aku haha pasan

No comments:

Post a Comment