Saturday, September 18, 2010

ku MEMOHON


YA ALLAH..


aku merayu kepadaMu ya ALLAH. Kau bukakanlah hijabku dari segala penipuan. Bukakanlah hijabku dari segala perkara yang tidak benar ya ALLAH. Aku memohon Kau perkenankan segala doa ketika dan selepas solatku ya ALLAH. Aku meminta kau memperkenankan segala permohonanku ya ALLAH. Kau berikanlah aku petunjukMu yang Maha Agung. Jauhilah aku daripada segala penipuan dan kecelakaan dunia ya ALLAH. Begitu juga dengan kaum keluargaku dan saudara2 Islamku ya ALLAH. Janganlah kau robek hati ini dengan penderitaan yang Maha Berat yang tidak dapat kami tanggung. Permudahkanlah ujian yang Kau berikan kepada kami. Permudahkanlah urusan-urusan kami. Kau tunjukkanlah kami yang mana benar dan yang mana dusta serta tipu belaka ya ALLAH!!!! Janganlah Kau jadikan kami dari golongan orang-orang yang menipu serta membuat celaka di dunia ini ya ALLAH. Kau jauhilah kami daripada penipuan duniawi. amin.. amin... amin.. ya robbal alamin..










No comments:

Post a Comment